Mini lov

Tänkte lägga upp den här bilden för länge sedan men glömde det. Alltså kolla tjockleken på Uppsalas skolkatalog. Det är andra grejer än den tunna som Köpings kommun har!
 
Hej alla fina! Jag ska snart sätta mig på bussen och åka till Uppsala. Vi är lediga fram till torsdag vilket är grymt skönt. När jag kommer till Uppsala ska jag, Hanna, Josefine och Elin handla mat inför Valborg och sedan ska vi åka till Gränby och shoppa lite. Det ska bli så sjukt kul med Valborg! Vet inte riktigt hur det är att fira det i Uppsala, men det låter ju väldigt speciellt och kul. "De som aldrig har firat valborg i Uppsala har aldrig firat valborg på riktigt" sägs det ju. Men nu ska jag packa, hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0