Längtar längtar

Lite bilder från första året på olgy
1. Första gången vi handlade i Uppsala, precis när vi hade börjat / 2. Dulli och Samuel fick för sig att gå omkring i bara underkläder en period / 3. Jag och några tjejer i klassen, det var kanelbullens dag så vi åkte till gränby och köpte några. / 4. Jag, Emil och David.
 
Igår sprang jag svealandsmästerskapen, men jag kände nästan på en gång att höften inte kändes bra. Och under banan fick jag väldigt ont. Så jag gjorde ett helt uselt lopp. Men jag ska åka och kolla upp det igen nu på måndag så jag hoppas det blir bättre då! Apperpå någonting helt annat så är det snart dags att börja skolan igen. Längtar mer än någonsin till alla träningar, boendet och kompisarna. Men själva skolan längtar jag inte lika mycket till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0