Hälsning från Portugal

YEEEY vi har hittat lite wifi! Byn där vi bor är hur liten som helst så där finns absolut ingen internet. Men nu är vi på tävlingen och där hittade vi wifi!

Vädret är helt underbart här. Vi ligger och steker så mycket som vi kan och hoppas på att få lite bränna. Portugiserna går runt i vinterjackor, så för dom är det inte varmt.

Första dagarna har vi tränat sprint, styrka och så åkte vi till Spanien och körde två medeldistans träningar. Det är så otroligt underbar terräng här. Men man får akta sig för alla läskiga djur. Vi mötte en vild svart tjur första träningen i Spanien, gissa om jag blev rädd. Tog en stor omväg fram till kontrollen för att den inte skulle anfalla typ. Idag har vi tävlat första tävlingen i Portugal. Sprang fel till första kontrollen annars har det gått helt okej! Bommade lite men det var så kul att jag inte kan vara missnöjd.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla lite instagram innan vi åker tillbaka till byn igen. Men ni får ha det så bra! ska försöka uppdatera igen om jag kan. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0