Örebro

Jag, Hanna, Josefine och Elin i Portugal (eller nej, Spanien var detta). 
 
Eftersom alla i Västmanland inte har lov den här veckan åker jag till Örebro och hälsar på Cassandra! Det ska bli roligt att se hur hon har det. Så den här dagen blir nog riktigt bra. Jag ska sova över där också. Men innan jag åker ska jag hinna köra styrka, städa och packa. Fullt upp med andra ord.
 
Vi ska gå på stan en stund och då tänkte jag köpa ett par nya skor eftersom mina boots har gått sönder. Det är både kallt och halt att glida omkring i converse den här tiden på året. Så känner att jag måste köpa ett par nya. Har redan spanat in mig på ett par så hoppas att dom finns i affären! 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Ha så roligt snyggingar!! Vi ses nån dag becca. Kram

2013-02-19 @ 12:18:29
URL: http://moas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0