Lördag

Har haft en väldigt rolig dag idag! Det började med ett långpass tillsammans med Hanna och Josefine här i Uppsala. Josefine hade bråttom hem så hon hoppade av efter ettag men jag och Hanna sprang i ca 90 min. Väldigt härligt pass! Efter det åkte jag och Hanna till stan för att shoppa. Vi var där rätt länge och åkte sedan till Gränby centrum för att köpa godis. På vägen hem gick vi förbi en ishall, och det visade sig att några Hanna kände spelade hockey match där. Så vi stannade och kollade lite. Vi kom tillbaka till kantorn typ klockan åtta, så resten av kvällen chillade vi. Tittade på film och hade det trevligt med dom andra som var kvar här över helgen.

Bild på tidningen jag ska läsa nu, sista intervjun någonsin med SHM. Det är en killmode tidning men det var ändå ett värt köp.


Kommentarer
Postat av: VERONICA

ta med tidningen hem så jag får läsa den!

Svar: oj glömde ta med den förlåt...
Rebecca

2013-01-13 @ 20:11:02
URL: http://veronicaelisabeth.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0