Possitiv

Bild; "Gamla tjejgänget" på lärarmiddagen när vi slutade nian. (Plus Jocke och Sam då).
 
Har haft mycket annat att tänka på de senaste dagarna och har därför inte bloggat. Tänkte försöka komma igång igen! Jag lever just nu på penicillin för att min fot ska bli frisk. Det betyder att jag inte får träna. Det känns jobbigt och tråkigt. Men om det finns någonting possitivt så är det ju att jag får sovmorgon varje morgon. Yeey.
 
Idag var det en lång dag i skolan. Efter så följde Elin med oss till kantorn och var här några timmar. Vi pluggade, drack te (Hanna drack typ 4 koppar idag) och pratade. Hon kommer troligen besöka oss imorgon också! Nu ska jag sova, godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: F

Världens underbaraste, och saknade, tjejer!<3

Svar: verkligen! Saknar er tjejer;*
Rebecca

2013-01-30 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0