Dance our tears awaY

Bilder; Har lite brist men detta är iallafall de jag hade på mig en dag i veckan. Halsbandet med ett "R" fick jag från världens sötaste Josefine. Hanna fick ett också fast med ett "H" på. Så nu går vi tre runt med matchande halsband! // Tröja- vero moda // Svarta jeans- Zara // Skor- Din sko // Klocka- Michael Kors // Halsband- av Josefine
 
Känner att jag inte riktigt har orkat med och blogga den här veckan. Men det är ingenting att deppa över för nu ska jag försöka komma tillbaka. Igår kväll hade vi en najs kväll. Hanna, Josefine, Elin och jag. Vi gjorde inget speciellt utan chillade bara. Vi fick besök av de andra som bor på kantorn också en stund. Samuel bjöd oss för andra gången de här året på efterätt! Helt otrolig är han. Man blir så glad. Nu ska jag se på skid VM (Standard denna veckan, vi har varit helt ofokuserade på lektionerna i skolan eftersom de körde VM) och sedan ska vi ut och springa. Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0