om sanningen ska fram

Ramlade påväg till andra kontrollen. Låg i riset och typ dog av smärta tills någon frågade "oj behöver du ha hjälp?". Då var jag tvungen att ställa mig upp och få fram ett "nej det är okej". Tog några steg och gick till kontrollen. Sakta men säkert. Resten av banan pinade jag mig själv att springa. Kom nämnligen i fatt några stycken som hade bommat, så ville ju inte ge upp. Resten av banan blev det att halvspringa med Anna och någon till.
Blev ännu värre i låret när jag kom hem efter tävlingen, så nu ligger jag med is och bandage på. Hoppas verkligen det blir bra imorgon! Ska ju åka till Stockholm med underbaraste Amanda.

Mycket låtar blir det jag lägger ut just nu. Men vad tusan dom är grymma!


Kommentarer
Postat av: claudia

Anmäl dig gärna till dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-fem-vinnare.html

2011-05-14 @ 21:49:16
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0