Nytt in

 
Tre av grejerna jag köpte i huvudstaden igår. En klocka jag är riktigt glad över från ur & penn, ett mobilskal från urban outfitters och en t-shirt från hollister. Sprang runt som en tok inne på hollister för att hitta den där jäkla t-shirten (som alla har). Först kunde jag inte hitta den och blev jätte depp eftersom jag verkligen ville ha en hollister påse. Var påväg att köpa en parfym istället, bara så att jag kunde få en påse. Men sen hittade jag t-shirten och de löste sig!
 
Köpte alltså detta + en kofta och världens snyggaste väska. Dock fick jag inga bra bilder på dessa. Så det blev inte jättemycket kläder. Men so what, de kan jag köpa senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0