Snökaos & intervaller

 
Ingen buss kom idag när vi skulle åka hem från skola så vi gick hem istället (i världens snöoväder). När jag väl kom hem var det ungefär fem minuter kvar innan träningen skulle börja. Snabb som sjutton var jag och sprang sedan iväg till träningen. Blev väldigt glad när jag såg att dom inte hade sprungit iväg än. Men den glädjen varade inte länge eftersom att killarna tyckte att jag behövde lära känna snön lite bättre. De puttade mig och kastade snö i hela ansiktet. Var frusen hela intervall passet efter den kalla upplevelsen.
 
Apperopå snö så blev alla bussar i hela uppsala inställda idag. Så alla lantisar och de som bor långt bort kom inte hem idag. Läste dessutom på twitter nyss att fem bussar på samma sträcka är i diket. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0