Nytt in

Köpte bland annat detta innan konserten i fredags då jag och Josefine gick på stan.
 
Igår var vi på ett café i stan (jag vet. vi fikar hela tiden) och hade det mysigt. På kvällen hade vi en riktig "lek-kväll" då de flesta som var kvar över helgen körde mafia. Det är en lek där man ska lista ut vem som är mördaren osv. Det var iallafall riktigt roligt när vi var så många! Idag har jag sovit lääänge och verkligen njutut av att det är söndag. På eftermiddagen cyklade vi till gränby för att handla mat och köpa juldekorationer. Så himla taggad till julen nu efter att ha sett allt fint i affärerna! Imorgonbitti är det vanlig måndagsstyrka, skola och sedan får vi se vad som händer. Men nu ska jag sova, så vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0