sceeening

Nu ska jag sova men tänkte hinna med ett inlägg innan det! Det var en lång skoldag idag eftersom vi slutade kvart över fyra. Men det funkade. Efter skolan åkte vi och köpte glass som det var meningen att vi skulle äta framför tv:n och filmen magic mike. Finns en glass sort som kostar 25kr på Lidl som är exakt som ben and Jerry, fast billigare. Egentligen gillar jag inte att handla i den affären, men glass går bra!

Efter filmtittandet blev det kaos som vanligt när killarna kom förbi och ännu ett kuddkrig utbröt. Den här gången tror jag minsan att jag vann. Imorgon ska vi på screening, kommer dock inte ihåg vilken sort det var... Hur som haver måste vi vara där klockan åtta vilket förstör våran sovmorgon. Segt. Men nu ska jag sova, godnatt!

Bilden är från korridoren mitt emot där Malin och Sofie har hängt upp en jättegullig lapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0