Stafett

bild; utsikten från hotell lugnet. (för övrigt gick orienterings EM på lugnet hehe)
 
Befinner mig just nu i en av Dalarnas mysiga städer Falun. Vi är här för att springa en av de sista tävlingarna för i år nämligen dala dubbeln. Det är en orienteringstävling där man springer två stycken och på lördagen (idag) är det stafett, och på söndagen är det patrull (patrull= man springer samtidigt). Jag sprang med Ellen idag på stafetten och det var första gången på 4,5 veckor jag sprang en tävling seriöst. Så det kändes sjukt bra. Men jag var trött och bommade lite så det var tur att Ellen tog in några placeringar åt oss. Nu ska vi gå ner till hotell resturangen och äta mat. Tacobuffe har det ryktas om, mums!! Sedan ska jag troligen åka och umgås med mina vänner. Kanske gå på discot om vi tycker att det är värt det. Imorgon taggar vi partull! 8 km tror jag vi ska springa. Då får man även klä ut sig och jag och Ellen har en super bra utklädning. Bilder kommer. Men nu ska jag äta, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0