Lite om träning

Jag
 
Mitt sommarjobb kan ju vara bland det långtåkigaste. Idag gjorde vi nästan ingenting. Jag jobbar på ett café i köping och eftersom det var dåligt väder kom det inte så många kunder. Hoppas det blir bättre imorgon! Igår sprang jag mitt första pass på en vecka (pga sjukdom) och det kändes underbart. Det kändes som om jag inte hade sprungt på år och dagar, men ändå så kändes kroppen bra så jag är glad. Ska köra ett till pass idag som är lite halvt lugnt sen ska jag försöka komma igång med hårdträning igen. Har planerat en massa bra pass jag ska göra den här veckan. Bland annat backintervaller i teknikbacken och springa hem från sommarjobbet i Köping någon dag (ca 15km platt asfalt). Men nu blev jag för taggad av att skriva om träning så jag ska sluta. Hoppas ni hade en bra dag idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0