augusti

herregud vad hemskt det känns att inse, det är augusti! Tycker att det var alderles nyss som vi planerade skolavslutningskläder och laddade inför sommarlov. Känns som allt går för fort, snart blir man väl pensionär också... nej skämt och sido.

Var med Cassandra och Jennie nyss, men sedan gick jag hem för att äta mat. Ska kanske dra dit igen och ikväll blir det förhoppningsvis myskväll med pizza och kladdkaka. Då kanske malin och malin också är med om jag hörde rätt ;)


mitt nya älskade thomas sabo armband som inköptes igår, love!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv:

Åh,tack så mycket fina du!! :D

Jag vill också ha ett Thomas Sabo armband :p



KRAM

2011-08-04 @ 19:00:15
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0