donken

Sitter och väntar på att fanny banny ska komma hit. Var ett bra tag sedan vi hittade på nångoning måste jag påstå. Tidigare idag var jag i Köping, och naturligtvi så gick inte bussen den tiden som jag skulle hem. Varför är det alltid så? Hur som haver så satte jag mig på mcdonalds och drack en milkshake (dubble taste shake med choklad, bästa som finns typ) helt för mig själv i väntan på nästa buss.

Förlåt att jag säger detta, men man känner sig j*vligt mobbad när man sitter på donken själv....


jag och fanny i Romme.


Kommentarer
Postat av: kristin

MAN KÄNNER SIG FETT UTMOBBAD :O går aldrig på donken själv längre, men SKA hålla dig sälskap nästa gång ;)

2011-08-08 @ 22:03:38
Postat av: FRIDA GULLARBERGS fgullarbergs.blogg.se

kul att du var med i dagens blogg! vinnarna är nu uppe, är du inte en av dem så kommer det en till tävling i veckan så håll utkik! :)

2011-08-09 @ 01:54:01
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/
Postat av: malin källgren

hahahahah, när jag hade läst två-tre rader av ditt inlägg satt jag med öppen mun, stirrande ögon och en chokerad känsla i kroppen...(skämt åsido)

satt becca SJÄLV på mc'donalds. Utan att känna sig utmobbad? :ooo

okej det sista stämde inte men tur var väl ändå det för då skulle jag nästan blivit orolig.. ;-) <3

2011-08-09 @ 17:47:47
Postat av: L

var gärna med i min lilla länk tävling på bloggen :)

2011-08-09 @ 18:46:05
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: M *

- have a nice day!

2011-08-09 @ 18:49:36
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0