en dag kvar av friheten

Heej!
Idag var det tänkt att jag och min syster skulle åka och shoppa lite i Västerås innan skolan börjar. Men så när jag skulle gå ner till bussen, kom jag på att min plånbok låg i pappas bil. Blev därför att stanna hemma idag. Kanske att vi åker imorgon istället :)

Förutom att göra precis ingenting så har jag varit ute och sprungit lite lungt, första gången jag tränade sedan o-ringen. (om man bortser från att jag sprang distriktsmatchen och svealandmästerskapen) Har nämnligen varit förkyld/sjuk tills nu. kul? NEJ!

Tumblr_lpxxb6mlrg1qdrca7o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad fin blogg !

Kolla gärna in min :)

2011-08-15 @ 21:21:48
URL: http://ccelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0