lugna saaj

Hej allihopa, denna sida om datorskärmen mår inte så bra eftersom att jag blivit jobbigt mycket förkyld. Förkyld mitt i sommaren? Jaa tydligen går det också. Fast än det är hur varmt som hälst ute. Gårdagskvällen var vi hemma hos några bekanta och åt mat. När det blev sent blev det ganska långtråkigt så jag tackar väl Robin som höll mig sällskap via telefonen i sisådär en och en halv timmma. Mycket trevligt :) Idag ska jag dra mig iväg till Västerås för att shoppa lite. Det behövs garanterat lite nya kläder i min garderob men vi får se om jag hittar någonting. Vi hörs latero, puss.


Kommentarer
Postat av: Clara

Whaat! Rebecka har du blogg:D naaajs;) har precis börjat blogga igen efter typ några månader:) saknar daaj <33

2011-08-04 @ 00:10:57
URL: http://Byclara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0