svar

Malin:
Om du var tvungen att välja mellan dessa saker vad skulle du då välja?
- att inte använda mobilen, datorn och tv:n på ett helt år eller 
- att inte träna på ett år. busig fråga vavava?

svar:
haha riktigt taskig fråga! Jag skulle nästan aldrig kunna välja mellan dom två. Men antar att det blir att inte använda mobilen, datorn och tv:n på ett år. För jag skulle aldrig klara av att inte träna på så lång tid. Men skulle aldrig klara mig utan mobilen...

Sigrid:
Vilket gymnasium ska du gå nästa år? Uppsala? :)

Svar:
Jag vet faktiskt inte än hur det blir. Men uppsala är mitt fjärde val så förhoppningsvis kommer jag in på några av mina tidigare val ;)

Orienterarleif (?):
Ska du börja på Sandviken?

Svar:
Nej det ska jag inte göra men det vet nog de flesta redan? Jag var på intervju där men kom inte in. Men det kändes som att vi var väldigt jämna allihopa som var där. Jag var lite depp när jag fick reda på det men nu spelar det faktiskt ingen roll! :)

Jessica:
Vad fotar du med?:)
Svar:
oftast med min iPhone4 och en kamera som är en blandning mellan system och digitalkamera. Det står på den att den heter nikon coolpix så antar att det är så.

Veronica:
hur många läsare har du?
Svar:
inte alls många men jag satsar inte på att få en stor blogg så det är whatever. Men typ mellan 30-50 läsare varje dag.

Anton din bästa läsare:
ska du gå i hallsberg? håller tummarna

Svar: de beror helt på hur det går på intervjun som jag ska till på måndag! Men hoppas såklart på det bästa!

Anton din bästa läsare:
hur sminkar du dig?;)

Svar:
känner seriösiteten över den frågan anton! ;) foundation+puder+nån gång mascara, på skoldagar! rekomenderas!

Orienterareeee:
vet du vilka som kom in i sandviken? kom du in? eller har dom valt ut de fem nu eller?:)
Svar:
Yes det vet jag, står på deras hemsida så de är bara att kolla. Nej jag kom som sagt inte in:)

Frida:
1. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
2. Varför började du blogga?
3. Har du någonsin varit kär?
4. Vad är det sämsta som har hänt dig?

Svar:

1. Då skulle jag köpa en walk in closet och fylla den med snygga kläder! Och så skulle jag åka till New York och kanske skänka lite pengar till välgörenhet ;)
2. För att alla andra gjorde det! Grupptryck ;);) Nejdå men har ingen bra anledning.
3. Yes :)
4. De va en bra fråga. Har ingen riktig men det kanske var när min före detta klasskamrat dog i cancer.

Kristin:
Oskuld??
Vad tycker du om mig???:D
PUSSS

Svar:
som om det är någonting jag äns skulle fundera på att skriva om här? kom du inte på en bättre fråga? ;) Jag tycker du är grym! Nejmen en riktig vänn som man kan prata om allt med. En sån vänn som alla drömmer om att ha!

Underbaraste kristin igen som du alltid gör på ett bättre humör:
hur kan du vara så otroligt fin och bra lyssnare?
varför tycker du om mig så mycket? (oseriös)
älskar du mig?
kan du inte göra ett videoinlägg?

Svar
: Haha jaadu jag vet inte riktigt... ;) Varför jag tycker om dig så mycket? kolla föregående fråga. Klart jag älskar dig sötnos. Och nej jag kan inte göra ett videoinlägg. Tänker inte skämma ut mig mer än jag redan gjort!



KLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0