KOLLADE SKID-VM I MÄSSAN





Herrarna körde 3 mil eller vad det nu var på skid VM. Så jag och kluttan stod och tittade på när dom åkte i mässan. Marcus Hellner är ju helt f**king otrolig! Det var typ nån kilomener kvar, och han låg på 16 (!?) plats. Då spurtade han så att han var ikapp ettan! Hela mäss- tältet typ skrek!! Oturligt nog så blev han väl trött på upploppet och slutatde typ femma eller nåt. Kommer inte ihåg, men  så himla spännande var det!

Vi tittade också på ungdomsvasan som var idag. Min bror åkte och hans kompis. Sen var det några som jag kände som åkte också. Imorgon blir det slalom.

Kan även berätta att jag och klutt har blivit bra vänner med några killar som jobbade på "3". Asså dom sålde mobiler på mässan... Haha roligt, roligt.

Snart kommer jag hem.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en fin måndag :)

2011-02-28 @ 11:07:22
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

2011-02-28 @ 19:20:46
URL: http://www.ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0