nedräkningen är på två

Om två (!!) dagar åker jag till Eksjö! Har längtat sedan i November, och nu är det snart dags. För er som inte fattar kan jag berätta att jag ska på Orienteings- konfirmation i en måndad. Börjar dock få lite panik när det gäller packandet... Blir väl ungefär att proppa ner hela garderoben i en väska.

Ooh juste! Måste låna en cykelhjälm av någon!! Det är nämnligen regler på att ALLA måste ha hjälm när vi cyklar till träningar osv :'( huhu.

Ikväll ska jag in till Köping och springa Hitta formen rundan. Är ganska trött i benen och har lite ont här och var, men hellre springa än att vara funktionär... hihi (a'



Skriver mer senare, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0