14:24

Godmorgon, eller kan man säga det nu när klockan är två på dagen? Idag har jag iallafall sprungit KM (klubbmästerskap). Kul att det bara var jag som sprang i min klass så nu blir jag inte klubbmästare haha :(

Åkte virvelvinden igår på köpingsyran, och nej usch. Illamåendet släppte aldrig!
Kan inte påstå att jag gillar karuseller, hatar höjder och gillar inte när det är för läskigt ;) Står hällre brevid och tittar på när vännerna åker. Ikväll blir det troligen Köpingsyran igen.

Föresten, kolla in roligaste bloggen ever. Min och Jennies nystartade. Klicka  hääääär!


Kommentarer
Postat av: EMMAS

sv: har köpte den på h&m :D

2011-05-29 @ 12:46:20
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0