åtta dåliga egenskaper

Jag gör bort mig hela tiden Tusan vad pinsam jag är!

Hinner aldrig i tid till någonting så bli inte oroliga om ni får vänta fem minuter extra hihi

Gör allt i sista sekund, läxor, städa rummet, plugga till prov.

Är sjukt lättlurad och alla lurar mig hela tiden, haha inte okej.

Sover på tok för lite, men varför sova när man kan vara vaken?

Äter för mycket godis, hihi tjockis power!!

Sämst på att spara pengar, behöver ju ha massa saker.

Blir nervös över allt, och då menar jag allt. Tävlingar, prov, träffa en kompis, ringa någon.





Ps: Nejmen vad depp jag låter som skriver en lista på dåliga egenskaper, får väl skriva en med bra egenskaper lite senare då. hehe.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

oups det där lät som mig haha. Du är inte ensam i alalfal ;) KRAM

2011-05-30 @ 12:17:05
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Keilia

Jag känner igen mig ;) Läs gärna min blogg (:

2011-05-30 @ 13:10:59
URL: http://kilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0