mindre än kolsva

Hej alla underbara! Jag kom hem från USM- lägret idag. Kan inte beskriva med ord hur det har varit så ni får klura själva. Första träningen på fredagen såg jag och Amanda en orm igen, fy f****n. Vi sprang banan tillsammans nämnligen. Andra träningen sprang jag själv och spikade alla kontroller. Blev asglad. Sen på fredags kvällen flyttade vi in i våra "fina" vandrarhems rum. Samuel, Oscar och Wille fick ett rum som luktade rök haha :) Alla som bodde där tittade typ på hockey och de va tråkigt ;O men efter det blev det väl typ kul.

På lördagsmorgonen stack vi ut och tränade ett kort pass innan vi åkte till tävlingen. Själva tävlingen gick åt hellskotta... Efter tävlingen hade vi tillåtelse att träna i samma skog igen, så vi sprang tävlingsbanan en gång till fast kortade ner den.

Idag började dagen med att gå upp jättetidigt och städa rummen. Sen åkte vi till tävlingen. Den gick ännu sämre än dagen innan. Har aldrig varit så besviken/arg som när jag kom i mål idag. Tusan ska sluta orientera. Fast ne. Ska träna mer så jag blir bättre istället inför riktiga USM. När jag blivit mindre sur pratade vi lite med Örebroarna och sen åkte vi den långa biten hem.

HAHA Teresa, jag och Amanda hittade världens roligaste toalett också om någon undrar :D


Visste inte vilka jag vågar lägga ut bild på, så det blev denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0