gymnasieval

Andra inlägget idag och jag känner att det gårt bra nu!
Kom precis hem från gymnasie-informations-grejset och det var ganska långtråkigt... Jag hann iallafall med ett cykelpass innan det, riktigt narre om jag får säga det själv! Cyklade ca 1,8 mil om klockan visade rätt.

Idag har braking dawn (twilight nummer 4) premiär! Hehe det är ingen stress men jag vill gärna se den. Ska försöka ragga upp någon som vill gå med mig i helgen. Jag har tröttnat ganska mycket på twilight filmerna, men eftersom jag har sett alla tidigare filmerna på bio så måste jag fortsätta med det.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Åh tusen tusen tack! så glad jag blir! :D

2011-11-16 @ 22:06:05
URL: http://matildaengdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0