Fystester hej och hå


ph: mina fina vänner josefine, maja och mathilda!

precis hemkommen från en dag full av beeptest, styrkeövningar, rörelsetest och en massa andra jobbiga saker. det har varit grymt kul och jag har träffat en massa nya människor (dvs de som ska börja på celciusskolan i höst). dock var dom väldigt många så kommer bara ihåg namnet på sisodär två personer...

jag är inte alls nöjd med styrkeövningarna då det visade sig att jag inte kunde göra varken chins (dra sig upp på en stång), dips (man hänger typ över två stångar) eller brutalbänk. styrketräning behövs garanterat!

nu ska jag bara chillaaaaaa och njuta av en tobleronechoklad. wihooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0