Some memories can't be repeated


ph; kolla vilken härlig bild jag hittade sedan o-ringen i sommras. Maja, jag och Clara. saknaaaa!

Idag har jag varit i Uppsala (igen) och tävlat en tävling som kallas uppsala mötet. Väldigt dåligt gick det. hehe. Bommade redan till andra kontrollen och där var det glada humöret borta. Slutade iallafall på en 6 placering som jag är positivt överaskad av eftersom jag var helt säker på att vara sist på resultatlistan. Men bara för att jag säger att jag är possitivt överaskad betyder inte det att jag är nöjd. För det är jag absolut inte!! Men det blir nya tag imorgon då det bär av till Sala för tävling istället. Gammal hederlig västmalnadsterräng!


Kommentarer
Postat av: Frida Gullarbergs

svar: men va kul! och tack desamma tjejen! :D

2012-04-22 @ 14:33:48
URL: http://fridagullarbergs.blogg.se/
Postat av: Clara

Hahahhahaha den va fin

Svar: hahahah clarre!
Rebecca

2012-04-24 @ 20:52:59
URL: http://byclaramw.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0