cykelkaos

Skriver från min nya fina skoldator! Wihoo. Därför blir det en bild i repris. Just nu är jag hemma för att springa lite DM tävlingar i helgen. Ska bli roligt.
 
Igår klockan fem åkte jag, Maja och Fredrik till utkanten av Uppsala för att hämta våra cyklar som stod punkterade vid IF Thors klubbstuga. Vi lyckades dock inte laga dom utan bestämde oss för att iallafall ta med dom hem till kantorn igen. Det vi inte visste var hur sjukt otroligt långt det var att gå den biten. Vi stannade ungefär efter hälften och åt pizza eftersom att vi var så himla hungriga. Fem och en halv timma senare var vi äntligen hemma. Helt sjukt trött var jag! Kommer nog aldrig att glömma det där, vilken upplevelse liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0