Just chilli'n

 
åååh vad najs första dagen i Uppsala var! Det började med att vi cyklade till skolan allihopa och blev indelade i klasserna. Jag, Josefine och Maja är i samma vilket är superbra! Vi fick en mini klass på endast 15 personer men det verkar bli bra. Efter "skoldagen" väntade vi in Hanna som gick i en annan klass och sedan åkte vi fyra till centum för att kolla hur det såg ut. Vi hamnade tillslut på ett cafe där vi stannade en bra stund. Världens mysigaste cafe utan tvekan. Vi kommer säkert bli stammisar där haha!! Efter det så tog jag, josefine och Hanna en springtur till slottet och kyrkan för att se hur det såg ut. Men det var inte jätte lätt att springa eftersom att det var rödlysen precis hela tiden. Men det var ett mysigt och chill pass iallafall! Dagen avslutades för vissa med ett natt-ol pass, men jag, Dulli och Josefine tittade på en film istället eftersom vi inte hade några lampor. Myys!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Café Årummet är det, utan tvekan! Jag känner igen den underbara uppläggningen! Älskar det cafeet!

Svar: haha jaa det är så det heter!! :D kan inte annat än hålla med, älskar caffeet!! :D
Rebecca

2012-08-17 @ 17:28:13
Postat av: Clara

Men åååååååh vad mysigt allt låter:(( Nu vill jag också börja på OLGY:( haha! Jag kommer och hälsar på det är iaf säkert!;)

Svar: jaa det är verkligen hur mysigt som helst! :D och JAA du måste komma och hälsa på, det är inte äns en disskution :D saknar dig!
Rebecca

2012-08-18 @ 16:59:52
URL: http://byclaramw.blogg.se
Postat av: Clara

Förresteen! Saknar dig asmycket my frieend!!

2012-08-18 @ 17:00:43
URL: http://byclaramw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0