tänk om man var en ko



Eftersom att mat tanterna valde att servera något helt annat än väntat i skolan var jag ganska hungrig när jag kom hem. Gjorde då världens godaste smoothie. Lovar att ingen kan slå den underbara smaken som jag fick fram! Någon som vill ha receptet? I bet you do. Men hinner tyvärr inte. För nu ska jag packa ihop mina saker och dra till malmahallen med cassandra. Vi ska simma någon kilometer var det tänkt. Basta lite också kanske. Efter det har jag ännu inte planerat så mycket. Tror att jag ska springa in till Köping ikväll eftersom jag ska få ihop 8h träning den här veckan. Nästan klar med dom 8timmarna, och det är bara fredag! 

 Hare bra så länge!


Kommentarer
Postat av: johanna

grymt fin blogg!

kul om du gick in o kommentera min blogg. :)

2012-01-28 @ 17:31:32
URL: http://johies.blogg.se/
Postat av: Clara

SV: Åhh tack rebecka!!:)



Saknar dig meeeeeeeed!!:(((

2012-01-28 @ 22:13:11
URL: http://byclara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0