Tredje januari

Förlåt på förhand att detta inlägg inte kommer innehålla några bilder. Stängde precis av datorn och bloggar istället från mobilen. Och där är de så jobbigt att lägga in bilder. Blir bara fail av alltihopa! Just so you know.

Idag tyckte Cassandra att vi skulle simma. Så det gjorde vi. En hel kilometer faktiskt. Efter det åt vi risifrutti (haha vet ni att om man ska skriva risifrutti på iphonen rättar den till riskfullhet. Vad nu de betyder. haha). Men när vi gjort de skulle hon ut och springa och jag stack på träning.

Imorgon ska jag upp i tid! Nämligen klockan 09:15. Jag ska till en massörsakemoj som ska fixa min rygg eller nåt. För jag har lite ont i den. Men de blir nog bra de!:)

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0