Lite orientering på det

ph; bilder jag hittade på min mobil från EM i Falun!
 
I söndags sprang jag min första öppna orienterings bana på väääldigt länge! I vanliga fall springer jag såklart tävlingsklass men i de här fallet sprang jag en icke-tävlings klass eftersom att jag bestämde mig kvällen innan att jag skulle springa. Men det var sjukt roligt. Kan bero på att jag inte har tävlat på länge (hehe sverigelistan skvallrar om det, sjuker stadigt) men det kan också bero på att det inte va så seriöst lopp. Bommade lite på en kontroll, och på en annan kontroll trodde jag att jag var vilse fast jag egentligen inte var det. Så jag frågade en tant vart jag var, och hon visade mig helt fel! Lita aldrig på gamla tanter säger jag bara.. meeeeeen iallafall. Efter tävlingen följde kristin med mig hem och stannade tills idag. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0