Önskas: sommar & sol

 
Blir så glad när jag ser att det är ungefär tjugo underbara stjälar som fortsätter titta in på min blogg fast jag inte har skrivit på cirka fem dagar. Söta ni är! Tänkte iallafall bjuda på ett litet inlägg så att ni har någonting att läsa. Det senaste dagarna har jag gjort allt från att shoppa på ullared och gått på teater till att tävla i väldigt svår hallands terräng.
 
På fredag åker vi till o-ringen campingen i Halmstad och stannar där hela o-ringen veckan. Fast egentligen har jag redan varit där en gång, dvs igår, och ställt dit husvagnen. Kan meddela att campingen (eller rättare sagt campingarna) är väldigt fin men det är väldigt långa avstånd till allt vilket är lite jobbigt... Men jaja, jag är fet taggad iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0