Weekend of the year

gaaaah ni fattar inte vilken underbar vecka det har varit i Halmstad. O-ringen levererade på bästa möjliga sätt! Otroligt bra väder, häng på tylösand, fest och super rolig terräng. Ända besvikelsen är att jag blev ej godkänd tredje etappen, och därför fick starta sist på fredagens jaktstart. Väldigt depp, men jag satsar stenhårt på nästa år! Men utöver orienteringen så har det som sagt varit väldigt bra. Bjuder på några kassa iphone bilder!
 
 Ellen och jag!
Lyxbadrummen på campingen!
På vilodagen möttes vi ett gäng på typ 20 personer och cyklade till tylösand (11km bort) för att chilla, bada och spela wolleyboll. Bästa dagen tror jag nästan! Påvägen hem hade vi  4 cyklar på 8 personer vilket blev lite problematiskt. Men de löste vi!
 
Glada norskar (eller var det danskar?) försökte skriva på svenska, resultatet kan man ju disskutera! 
Mina korta kompisar! Petra, Ellen, jag, Clara och Elin.
 Tylösand va gryymt!
Innan sjätte etappen (dvs festen).
 
Emil, Andreas och David på tylösand!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0