Sommarlov

Vet inte vad som hände med texten men den belv jättekonstig! gaah dett depp

Är inte tillbaka till 100% men här kommer en liten uppdatering iallafall! De senaste veckorna har varit helt fullspäckade med tillexempel bus i skolan, skolavslutning med avslutnings fest och tältning efter det, grillning ett antal gånger, massvis med träning och inte minst mitt "sommarjobb" som är art lära småbarn orientera.

Idag har jag cyklat till Köping klockan åtta på morgonen för att som sagt leka och lära barn orientera. Det kommer jag göra hela veckan. Efter det cyklade jag hem igen i spöregn. Härligt med svensk sommar, eller vad säger ni? Sista träningen idag blev iallafall orienterings intervaller/stafett arrangerat av Simon. Det var riktigt roligt och trots att jag var trött i benen lyckades mitt "lag" vara först i mål. Vi var många med vilket också var roligt.

I helgen ska jag för första gången besöka vårat grannland Finland. Jag ska dit och springa den stora orienterings stafetten Jukkola. Vi åker dit med två dam lag och två herrlag. Roligt är ju också att jag platsar i första laget, hehe! Men innan det ska jag hinna med att springa sista etappen av Stockholm City Cup som är en extremt rolig sprint. Har sprungit mig upp till en finalplats också så det ska bli extra roligt imorgon. Vet inte hur det kommer gå, men jag är glad att jag kom till finalen eftersom det bara är tio personer som gör det och jag ligger sexa. woop woop.

Nu blev det väldig mycket text och jag ger en applåd till alla som orkade läsa allt! Vet inte när jag skriver nästa gång eftersom att min dator har virus och inte fungerat... Några gånger i sommar lär det iallafall bli. Ska även fixa om min design så småningom. Men som sagt, jag lovar att vara HELT tillbaka på bloggfronten när skolan börjar!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sofia :)

Otroligt fin header!! :)

Svar: tack sötis! :D
Rebecca

2012-06-21 @ 22:57:26
URL: http://ssoofiapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0