Falun och Skattungbyn


ph; bild snodd från svensk orienterings facebook sida. ögonblicksbild från en expert affär någonstans i sverige.

Det var en lång helg med en massa skojsiga händelser. Långa promenader, jobbiga backar och inte minst underbart sällskap. Jag orkar faktiskt inte berätta allt som hände. Men jag kan sammanfatta det hela med att helgen var bäst. Jag bodde i rättvik och min klubb bodde på ett annat ställe. Men som tur var bodde skåne och göteborg också i rättvik. Det gjorde att även kvällarna blev helt awesome. Can't wait till o-ringen då jag får spendera lika mycket tid med dom människorna. Sedan har vi ju själva EM. Ett rätt stort antal medaljer tog sverige hem vilket var hur roligt som hälst. Men roligast av allt vara att följa det hela, LIVE. Speciellt i Falun där 5 000 åskådare trängdes längs upploppet och skrek så fort det gick bra för sverige.

Johannes kommentar när vi kollade sprinten: "jag tror att tjej orienterarna har så himla korta shorts för att det ska bli en bättre publiksport". Jag instämmer.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hahahaha ja den kommentaren var så jäkla klockren! :d

Svar: hahah jaa verkligen! Bästa kommentaren den helgen ;)
Rebecca

2012-05-23 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0