Kanelbullens dag

 
 
Åh vad kanelbullar är goda! Eftersom de är kanellens dag idag åkte vi tjejer i klassen till Gränby köpcentrum på håltimmen och köpte bullar. Det var 5kr styck, så riktigt billigt faktiskt. Och dom var så himla goda! Men väldigt mättande. Efter skolan åkte jag till stan själv (SJÄLV) och gjorde lite "ärenden". Till exempel köpte saker till Dala Dubbeln (en orienteringstävling där man springer två och två utklädda) och var till optikern. När jag kom hem åkte jag med Emil och David och handlade mat.
 
Just nu håller många här på kantorn på att baka. För imorgon kommer alla -97:or på "infodag" och då ska vi elever bjuda på fika. Narre! Men nu ska jag nog gå och tvätta kläder, och klaga på att Emil skriker "HOCKEEEEEEEEEEEY!!!!!" hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Fannybanny

Hahahhahaha fan vad skön du är hjärtat!! Du åkte själv (SJÄLV) till stan haha, du för underbart kul alltså...<3

Svar: hahaha de va meningen att någon av er tjejer skulle se det där ;) saknardiiig! <3
Rebecca

2012-10-04 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0