motionsbingo

Förlåt att jag inte har uppdaterat, men jag njuter av att vara ledig. Igår sprang jag en tävling i Västerås. Blev intervjuad av speakern till och med. Dock inte så konstigt eftersom jag känner dom (det var 95-96 killarna från Västerås) som var speaker. På kvällen hade jag det chill med min familj, det var så skönt att inte behöva göra någonting! Idag har jag tjänat ihop pengar till orienterings klubben i form av motionsbingo i Köping. Det kom fler människor än jag hade väntat mig. Trodde inte att så långa tyckte det var roligt, men tydligen. Men nu ska jag iallafall vara med några kompisar! Så vi hörs ikväll eller imorgon, det får vi se. Puss

(Bilden är på Uppsalas domkyrka. Den är verkligen helt enorm. Aldrig sett någon större i verkligheten haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0