filmkväll

ph: tittade igenom en massa bilder från polen resan. Saknar det, speciellt värmen haha. på bilden är det mia och jag.
 
Trots min jobbiga förkylning ville Dulli och Samuel titta på film med mig igår kväll. Så snälla dom är! Filmen var egentligen väldigt dålig men det gjorde ingenting. Hanna och Josefine åkte och köpte glass åt oss också vilket gjorde oss väldigt glada. Efter filmen gick vi över till korridoren mitt emot där dom hade bakat. Och vi fick till och med smaka. Wihoo. Idag är jag också hemma från skolan. Men om några timmar kommer mamma och pappa på besök. Det ska bli kul! Vi ska äta mat på stan och åka till IKEA om jag orkar. Mycket information i ett och samma inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0