Lidingö tjejlopp

 
ph1: hittade en liten plats som inte var lerig iallafall! 2: Startgrupp ett på lidingö tjejlopp. Helena Jansson är i svart ungefär i mitten av bilden.
 
Idag har jag joggat lidingö tjejlopp. 10km kuperad terräng och det var så himla roligt! När man inte behöver anstränga sig, utan bara springer, är det så himla mysigt. Jag joggade som sagt hela banan eftersom att jag inte har rört på mig under de tre senaste veckornas sjukdom. Men ibland var det väldigt jobbigt ändå, som till exempel vid den fruktade aborrbacken. Herregud vad lång, seg och jobbig den var. Men jag klarade det och prang om väldigt många som både gick och sprang. Föresten så sprang både Helena Jansson och Anna Haag idag, så det var coolt. Nu ska jag skriva klart min NO uppsats och sova. Hur trött som helst. Godanatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0