måndag

Heeeeeeeeeeeeej! Igår kväll åkte jag tillbaka till Uppsala med Teresa. Hon skulle övningsköra och undrade om jag ville åka med. Lite läskigt i början, men hon var duktig! (betydligt mycket duktigare än mig haha). När vi var framme åt vi mat och sen tittade jag och Josefine på en film. Dulli och Samuel gjorde besök och snodde min kamera. Så nu har jag rätt roliga bilder på den.
 
Idag har vi kört morgonstyrka, gått i skolan och haft teori. En vanlig måndag helt enkelt. Vi har också bestämt att det ska stå namn på olgy kläderna, så det kommer bli riktigt najs när dom kommer!  PS: Mamma jag har dammsugit rummet, bytt lakan, slängt sopor, städat toaletten och lagat våfflor. Så nu borde du vara stolt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättestolt. Vad duktig du är!

2012-09-11 @ 06:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0