my sisters keeper

ph; väldigt inte-okej-bild egentligen men nu får det vara så. Myskläderna på inför filmtittande! Ursäktar fjortis looken.

Har under kvällen suttit i korridoren mitt emot och gråtit sönder till filmen "My sisters keeper". Så sjukt sorglig film! Förstår inte hur jag klarade av att se den en andra gång. Killarna tyckte att det var larvigt med fem tjejer som gråter till en film, men herregud vad hemsk den är!

Idag har jag och Josefine (haha standard att skriva "jag och Josefine" känns det som) varit på stan för jag skulle köpa skor. Hittade dock inga för dom var typ slutsålda överallt :( Men jag fick med mig ett tröst köp i form av en stickad tröja iallafall! Vi åt även kladdkaka på favvo cafét. Men nu ska jag sova! Är förkyld tre dagar innan USM så måste verkligen ta det lungt nu. Känns inte bra att det är så många på olgy som är sjuka så här nära USM och SM.


Kommentarer
Postat av: VERONICA

finaste tröjan:D

2012-09-15 @ 20:54:36
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0