smoothie

ph; färdkost på tåget, mums!

Hemma igen för en till DM helg. Börjar bli riktigt bra på dedär med att åka tåg och sånt. Sprang hur som haver natt DM igår kväll. (Alltså orientering på natten, med pannlampa på huvudet) Och det var den första roliga natt tävlingen jag någonsin sprungit! Egentligen hatar jag natt, eftesom det är rätt läskigt att vara i skogen när det är mörkt. Men det var folk nästan överallt igår så det var bara kul! Det ända dåliga var att jag bommade de två första kontollerna väldigt mycket inna jag hade kommit in i "natt" tänket. Men är väldigt glad att det var roligt.

 
Idag skulle jag egentligen ha sprungit sprint DM, men jag har fått ont i halsen. Så det blir en lugn dag för mig. Det är ju ändå USM nästa vecka och då får jag verkligen inte vara sjuk! Usch vad jag hatar att vara förkyld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0