Tjejkväll

ph; suddig bild. Söta mattanter bjuder på kakor. (men herre vad jag skriver mycket om fika?)
 
Klockan sex idag så gick jag över till korridoren mitt emot, för vi skulle nämligen ha tjejkväll! Vi plockade fram madrasser, kuddar, filtar och en film. Vi fick också fika som dom så snällt hade bakat åt oss. Så himla mysigt! Detta var en idé som vi kom på igår, och det blev väldigt lyckat. Jag är så glad att jag går gymnasiet här! Tyvärr tog jag ingen bild.
 
Nu ska jag duscha och packa för imorgon åker jag hem till kolsva (vi är lediga på fredag wihoo). Ska bli skönt att träffa min familj, faktiskt första gången sedan jag flyttade som jag saknar dom. hihi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0