USM 2012

Jag och Andreas på ena bilden och en suddig invigning på den andra.
 
Joel dansade brutalt och hade sönde altan golvet, haha.
 
Fredag: Vi i västmanland åkte tidigt i minibuss ner till high chaparall utanför Bredaryd, där ungdoms SM skulle gå. Vi fick nästan direkt åka till karantänen (man blir inlåst så att man inte ska kunna höra/se/få veta någonting om tävlingen). Där fick jag vänta ganska länge eftersom jag hade den sen start. Var en av de sista där inne tror jag. Som tur var fanns det rätt många att prata med och träffa. Jag joggade runt sprinten och gjorde inga stora bommar i början vilket var roligt. Men på slutet gjorde jag en riktigt stor bom då jag inte hittade "rätt" bro. Det var hur som haver hur roligt som helst att springa inne på high chaparall. Efter loppet på kvällen var det invigning och prisutdelning som det brukar vara. Alltid så himla härlig stämning! Efter det var vi några som umgicks på vårat vandrarhems rum innan vi skulle sova.
 
Lördag: Hade en tidig start så fick gå upp hur tidigt som helst. Hade tänkt springa bra på långdistansen men det gick inte som jag hade tänkt det. Bommade grymt mycket och så var jag fortfarande lite tung i lungorna efter förkylningen. Slutade med att jag gick/ joggade runt banan. Var inte glad när jag kom i mål! Efter tävlingen gick jag och Ellen dit skåningarna bodde eftersom vi hade bestämt att vi skulle lära oss snygga dans steg till discot (hehe lol). Det slutade med att Joel trampade sönder altanen. Haha! På kvällen var det som sagt disco och det var faktiskt grymt kul.
 
Söndag: Var ännu tröttare än dagen innan. Var inte heller speciellt taggad till dagens stafett. Men när jag väl sprang gick det så himla bra. Kände ingenting av förkylningen och jag gjorde endast några få missar + en stor på ca 3 min. Var riktigt glad när jag kom i mål för det var en underbart rolig bana. Tog även in 10 placeringar till laget. Efter loppet tyckte David att vi skulle klaga på att det inte fanns något mål med ritat på kartan. Haha! Det gick inte så bra eftersom att det tydligen fick vara så. Efter prisutdelningen och alla hejdå- kramar åkte jag, Josefine och Hanna med Upplands truppen hem. Vi gjorde ett underbart gott stopp på McDonalds på vägen. Var nog det godaste jag ätit på länge efter en sån här helg.
 
Tack och hej, om det var någon som orkade läsa igenom allt kan ni ju säga till. Skulle vara kul att veta. Haha kram på er.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du vet ju att jag är tillräckligt grym att läsa allt! en stjärna till mig :D

Svar: aww tack sötnosen :D
Rebecca

2012-09-17 @ 21:32:32
Postat av: Anonym

självklart läser jag allt med stort intresse! puss och kram/Mamma

Svar: haha så bra!
Rebecca

2012-09-18 @ 10:10:00
Postat av: VERONICA

HAHA han får vara mer försiktig när han dansar!:p

Svar: ooohja;)
Rebecca

2012-09-18 @ 22:51:02
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0