Dunjacka

Ny vårjacka.
 
Igår träffade jag Jennie och Mia. Väldigt kul att träffa dom eftersom vi inte ses så ofta. Vi snackade och åt en massa frukt. En väldigt mysig fredagskväll! I torsdags var jag i Västerås med min mamma för att köpa nya glasögon till mig och även leta efter en jacka jag spanat in bra länge. Vi letade både på stan och på Erikslund innan vi äntligen hittade den. Nu ska jag ut och inviga min landsvägscykel (för i år alltså) och träna ett pass. Vi får se om de har sopat bort all grus från vägarna eller inte.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ååh exakt den sorten har Ellen! Hur snygg som helst!

2013-04-07 @ 00:23:44
URL: http://www.kristinsofiaboman.blogg.se
Postat av: Ellen

Haha ååh, en sån där jacka har jag också 😉 dom är jättelätta!

2013-04-07 @ 09:07:55
Postat av: maja ellvin

åååh, vart är den ifrån?:DD

2013-04-07 @ 17:20:08
URL: http://ellvins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0