Två jobbiga pass

Fick många kommentarer om jackan, kul de! Svar till Maja som undrade vart jag hade köpt den, jag köpte den på kappahl. Ville först ha en från lindex men denna var bättre! Sedan kan jag också meddela at storlekarna på jackorna var konstiga. Jag köpte en i storlek 32/34 fast jag egenligen brukar ha 34/36. Men det gjorde ju ingenting.
 
Idag har jag kört två träningspass. Det var en "träningsdag" med min klubb. Först en vanlig orienteringsbana på förmiddagen och på eftermiddagen en slags backintervall. Men det var inte riktigt en backintervall, det var mer som ett beep test fast i en backe och i skogen. Sjukt jobbigt var det iallafall. Riktigt kul och annorlunda träning. Tråkigt bara att det regnade, för det blev väldigt kallt när vi joggade hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0