Friskis & Svettis

Vi på olgy har nu fått kort på friskis&svettis eftersom de är där vi ska köra styrka framöver. Riktigt najs. Aldrig sett ett större gym, nästan så att man går vilse. Helt andra gjerer än de minuí gymmen som finns i Köping osv. Apperopå bilden så är det alltså kortets baksida #fitnessinspo #lol
 
Nu har vi gått tre dagar i skolan. Dagarna har som mest bestått av lektioner där vi inte gjort någonting. Men det är ju så det är första veckan efter lovet också. Det känns iallafall helt underbart att vara tillbaka i Uppsala och jag trivs verkligen här. Första träningen med olgy är gjord och det var testbana i onsdags. Men nu är det helg och jag är hemma för att springa ultralång DM imorgon. Vi får se hur det går med höften men mitt mål är att ta mig igenom banan och inte bryta. Men det borde jag klara av. Godnatt så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0