O-ringen Boden

En bild på arenan vid tredje och fjärde etappen.
Jag stukade foten vid andra etappen (o-ringen har 5 etapper) så kunde inte springa efter det. 
Ellen, Ebba och Jeanette!
Vi åt dessa supergoda smoothies flera gånger under veckan. Så goda!
Första bilden är från invigningen, Clara på bilden. Andra bilden är "tröst-tårtan" jag och några kompisar beställde för att det hade gått så dåligt. Den åt vi sista dagen samtidigt som vi tittade på en fotbollsmatch mellan utlänska elitlöpare och svenska. Det var så kul!
Jag aggerade DJ
Värmland hade ett så mysigt "ungdoms camp". På bilden är det My, Sofie och i bakrunden Hanna.
Andreas och Robin på elitsprinten.
 Mat på campingen
Hejar på löparna som kommer i mål. Jag ser jättesur ut men det är jag inte!
På vilodagen åkte vi ett helt gäng till en sjö för att bada (wannabee Tylösand förra året). Carl hade precis tagit körkort så jag, Hanna, August och Andreas fick skjuts. Najs!
Fina Hanna. Detta var typ den ända dagen där vädret inte var bra.
Haha denna bilden. Vi tänkte bryta oss in och hoppa i hoppborgen, men fegade ur så längre än såhär kom vi inte. På bilden är Jacob, Carl och Oskar.
Första kvällen innan tävlingarna hade börjat. Vi hade "stå på ett ben tävling". Här är Sara, Ellen, Samuel och Kajsa.
Snygga klubbkläder 
Och så avslutar vi med en finfin bild på Samuel och Filip. Fler bilder kanske kommer senare.
 
O-ringen i år har varit både extremt najs och extremt dålig. Dålig eftersom jag stämplade fel första etappen och sedan stukade foten andra etappen. Fick ligga hos sjukvårdarna i skogen i nästan två timmar innan jag kunde åka tillbaka till campingen. Så det var väldigt segt och ont. Men om vi bortser från själva orienteringen så har o-ringen varit helt underbart (som det alltid är). Har umgåtts med personer jag blir glad av, träffat nya kompisar och levt livet. Eftersom jag inte kunde springa har jag även för första gången fått aggera supporter. Det var faktiskt roligare än jag trodde, speciellt eftersom jag kände många av de som sprang bra! Man blir så glad när andra gör bra lopp även om man själv också vill springa bra. Nu längtar jag mer än någonsin tills nästa år då o-ringen är i Skåne! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahah åh asså varför kan jag aldrig vara seriös på en bild för..

Svar: haha du är så fin ändå så!
Rebecca

2013-08-01 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0