En helg

Bild: På mig, Hanna och Elin idag. Älskar mitt nya skärp föresten!
 
Igår umgicks jag med Hanna mest hela dagen. Vi hade det riktigt skojsigt, fick besök och tittade på film. Somnade rätt sent så idag är jag trött. Men morgonens styrka gick bra ändå. Det var löpskolning och rockgympa. På eftermiddagen hade vi idrotts teori lektion, sedan handlade vi, tvättade vi och lagade mat. Såna där tråkiga men nödvändiga saker. Just nu tittar vi på idrottsgalan och dricker te! Egentligen borde jag packa eftersom vi ska på skidläger imorgon (!!) men jag skjuter upp det lite.
 
Apperopå ingenting så har jag varit riktigt dålig på att uppdatera här. Det beror mäst på att min skoldator hade virus och inte fungerade. Men jag ska ändra på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0